امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/05

گالری تصاویر خبر

12:35 pm 1395/01/08 تعداد بازدید: 1181
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،متن این پیام به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار! یا مدبر الیل و النهار!    یا محول الحول! حول حالنا الی احسن الحال!


 

با دورد به ارواح مطهر شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل(ره)، فرا رسیدن بهاری دیگر از بهاران را که امسال با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا( س) مصادف گردیده، خدمت شما همکاران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از آنجا که آخرین روزهای سال 95 نیز معطر به شمیم فرحبخش میلاد آن حضرت است، امیدواریم از خیرات و برکات این مناسبت فرخنده، نه فقط مردم شریف ایران بلکه تمامی عالم بهره مند گردند.

سال 94 که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده بود، با حوادث و وقایع تلخ و شیرین زیادی همراه بود که به اختصار به مهم ترین آنها می پردازیم.

در بعد اقتصادی، بخش کشاورزی به عنوان مهم ترین رکن دخیل در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، به رغم شرایط تحریم، کمی نزولات آسمانی و کمبودهای دیگر، بحمدالله در این سال مواجه با افزایش تولید در پاره ای از محصولات اساسی بود و انشاالله با تلاش مضاعف مدیران و کارکنان خدوم وزارتخانه و با روحیه جهادی، شاهد تداوم این حرکت مبارک در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری (دام ظله الوارف) و تحقق خودکفایی و امنیت غذایی پایدار باشیم.

در بعد سیاسی، یکی از مهم ترین وقایع سال 94، هماوردی خیره کننده جمهوری اسلامی ایران و قدرت های بزرگ دنیا یعنی کشورهای 1+5 در مذاکرات هسته ای بود که آنان را مجبور ساخت حق مسلم ما را در غنی سازی پذیرفته و به تحریم های ظالمانه خود پایان دهند، اگر چه آنها به بد عهدی شهره اند و بعید نیست تحریم ها را به بهانه های دیگر بر ما تحمیل نمایند، اما آنچه به دست آمد یک پیروزی بزرگ برای نظام اسلامی مان محسوب می شود.

از دیگر حوادث مهم این سال، پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت در مقابل تروریست های جنایتکار سلفی، تکفیری و داعش در یمن، سوریه و عراق بود که نوید دهنده پیروزی های بزرگتری در آینده نزدیک خواهد بود.

در سال 94 همانند سال های پیش و بلکه با شکوهتر، پیاده روی چند ده میلیونی عاشقان ثارالله در ایام اربعین حسینی (ع)، شگفتی و تحسین جهانیان را برانگیخت و اوج عشق و دلدادگی آنان را به نمایش گذاشت.

مردم شریف و انقلابی ایران نیز، با حضور میلیونی در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، بار دیگر بیداری، آگاهی و وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و گرد نا امیدی بر چهره دشمنان انقلاب پاشیدند.

آخرین حضور حماسی این است قهرمان در این سال، شرکت در انتخابات نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بود که نمایش تمام عیار شعور و آگاهی سیاسی این ملت سرفراز در منظر جهانیان به شمار می آید.

البته در سال 94 چند حادثه غم بار نیز رخ داد که دل مسلمانان و آزادگان جهان را لرزانید: شهادت زائران خانه خدا در مکه مکرمه و منا، شهادت روحانی مبارز سرزمین وحی آیت الله شیخ نمر به دست جلادان آل سعود، شهادت جمعی از شیعیان مظلوم نیجریه و دستگیری رهبر مبارز آنان شیخ زکزاکی و ... که طبق وعده های الهی یقینا خون مظلومان پایه های حکومت های ستمگر را به لرزه درآورده و مقدمات سقوط و اضمحلال آنها را فراهم خواهد نمود. انشاالله.

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)