امروز : جمعه 31 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر خبر

9:56 am 1395/04/23 تعداد بازدید: 1043
به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات ایران به مناسبت برگزاری روز شیلات ایران و فرانسه از تمبر یادبود این روز ، طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

علیرضا کیهان پور مدیر روابط عمومی سازمان شیلات ایران با اعلام این خبر افزود: صبح امروز شنبه 95/4/19 همایش یک روزه شیلات ایران و فرانسه با حضور سفیر فرانسه در تهران، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران ، 16 شرکت فرانسوی و حدود دویست تن از فعالین بخش شیلات و آبزی پروری ایران شامل بخش دولتی و غیردولتی در تهران در حال برگزاری است که تا ساعت 18 امروز ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: رئیس سازمان شیلات ایران در این مراسم تاکید کرد: توسعه همکاری های شیلاتی ایران و فرانسه شامل توسعه دانش فنی تولید خوراک آبزیان ، تولید واکسن و تخم چشم زده ، آزاد ماهیان در ایران و صادرات محصولات شیلاتی به ویژه میگو ، خاویار و گوشت ماهیان خاویاری به فرانسه می باشد.

کیهان پور تصریح کرد دکتر صالحی گفت: حضور 16 شرکت فرانسوی و مذاکره با شرکت های ایران به منظور سرمایه گذاری مشترک در زمینه بخش های مختلف توسعه آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس از اهداف برگزاری روز شیلات ایران و فرانسه می باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در این مراسم تاکید کرد: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد تخم چشم زده پرورشی ماهی قزل آلا از خارج وارد می شود رسیدن به خودکفایی و کاهش وابستگی به خارج و افزایش تولید و سرمایه گذاری در این زمینه از اهداف دیگر برگزاری روز شیلات ایران و فرانسه می باشد.

کیهان پور مدیر روابط عمومی شیلات ایران در پایان گفت: امروز عصر طی مراسمی با حضور کلیه شرکت کنندگان ، سفیر فرانسه در ایران و مدیرکل روابط عمومی پست جمهوری اسلامی ایران از این تمبر یادبود به مناسبت یادمان این روز رونمایی خواهد شد که در تیراژ مناسبی چاپ شده توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است عکس ها پس از مراسم رونمایی تهیه و امروز دوشنبه 95/4/20 بر روی سایت شیلات جانمایی شده است.

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)