امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/05

گالری تصاویر خبر

10:00 am 1395/05/10 تعداد بازدید: 1769
به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات ایران دکتر حسن صالحی معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه 12-10 مهرماه سال جاری برابر با 3-1 اکتبر سال 2016 در تهران و در محل نمایشگاه و همایش های بین المللی برج میلاد با حضور متقاضیان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

وی افزود: معرفی فرصت های سرمایه گذاری شیلاتی در کشور، نمایش توانمندی ها و دستاوردهای شیلات ایران، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی مانند فرصت های توسعه بازار و سرمایه گذاری ، بهره مندی هوشمندانه از ابزارها و فناوری های نوین به منظور دستیابی به آخرین پیشرفت های جهانی و ... از جمله اهداف کمی و کیفی برگزاری نمایشگاه است.

دکتر صالحی در ادامه گفت: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است  که فعالان شیلات و آبزیان کشور ضمن آشنایی با پیشرفت های شیلاتی سایر کشورها در عرصه های متنوع فناوری های نوین، تکثیر و پرورش، صید، عمل آوری، فرآوری، عرضه، بازاریابی و صادرات نسبت به حضور موثرتر در اقتصاد مقاومتی و همچنین عرصه های جهانی در این ابعاد ایفاء نمایند.

وی تاکید کرد پرورش ماهی در قفس، تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری، بحث های مربوط به صید تن ماهیان، توسعه صید فراساحل، توسعه صنایع شیلاتی و کاهش ضایعات و همچنین نگاه ویژه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در عرصه شیلات و آبزیان با تعاملات جهانی از دیگر مواردی است که برگزاری این نمایشگاه می تواند حضور شیلات ایران و کلیه فعالان آبزی پروری ، بخش صید، بنادر و صنایع مرتبط وابسته را در عرصه های جهانی بیش از گذشته نمایان ساخته و دستاوردهای ارزنده ای را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)