امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/05

گالری تصاویر خبر

12:41 PM 1395/05/31 تعداد بازدید: 1110

به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات ایران دکتر حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با صدور پیامی دستاوردهای شیلات ایران را در دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی تبریک و از همکاران شیلات ایران در سراسر کشور تقدیر و تشکر نمود که در ادامه آمده است: 


بسمه الله الرحمن الرحيم

من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق

همكاران بزرگوار، كارشناسان و پژوهشگران عزيز، مديران جهادگر،  بهره برداران و آبزی پروران ارجمند در زيربخش شيلات و آبزیان؛ كوشش هاي قابل تقدير شما نقش غیرقابل انکاری در انتخاب سه طرح برتر « پرورش ماهیان خاویاری»، «انتقال آب دریا به مجتمع پرورش میگوی گمیشان» و «توسعه پروش ماهی در قفس» در دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگی و مدیریت جهادی به عنوان طرح های برتر مدیریت جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در سطح کشور داشته است.

خداوند منان را شاكرم و اين افتخار را نتيجه حمايت ويژه وزير محترم جهاد كشاورزي، معاونين و مديران و كارشناسان عزيز وزارت متبوع در اقصي نقاط كشور و برنامه ريزي ها و پيگيري هاي خالصانه تك تك شما همكاران، پژوهشگران، بهره برداران و آبزی پروران سخت كوش مي دانم. نقش موسسه جهادنصر و شرکت های وابسته و اقدامات جهادی پیشگامان پرورش ماهی در قفس و پرورش ماهیان خاویاری در این زمینه قابل توجه می باشد.

امروز افزايش سهم آبزيان به عنوان غذاي سلامتي در سبد مصرف خانوارهاي ايراني از مهم ترين وظايف سازمان شيلات ايران مي باشد. وجود ظرفيت هاي فراوان توليد به ويژه پرورش ماهي در قفس، استفاده از طرح های دریا و صيد در       آب هاي فراساحل و افزايش بهره وري با استفاده از دانش و تكنولوژي نوين و توسعه مکانیزاسیون از موضوعات كليدي است كه بر آن تاكيد داريم. اميدوارم با توكل به خداوند متعال با اجراي سياست هاي كلان اقتصاد مقاومتي و در راستاي تحقق سياست هاي دولت تدبير و اميد و با  بهره گيري از توان و سرمایه ارزشمند و ذیقیمت انساني شيلات در كشور شاهد روند رو به توسعه شیلات در آينده باشيم.  

 

               دكترحسن صالحي

معاون وزير و رييس سازمان شيلات ايران

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)