امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/05

گالری تصاویر خبر

12:41 PM 1397/03/08 تعداد بازدید: 1123
پیام تصویری اقای دکتر صالحی در افتتاحیه اتاق فکر همایش

در پی برگزاری موفق همایش میگو در 6 خرداد سال 95 تحت عنوان Iranshrimp 2016 با حضور 23 مدعو از خارج کشور و 130 نفر از فعالین مرتبط داخلی، در نظر است نشستی مختص آبزی پروری در قفس با حضور شرکت های خارجی مرتبط در روز  13 تیر 97 برگزار شود. در این نشست یک روزه، سعی در جذب همکاری بیشتر شرکت های خارجی و جلب حمایت سفارتخانه ها و سازمان های داخلی مرتبط با موضوع می­گردد، از آنجا که نشست صرفاً یک روزه خواهد بود لذا فرصتی برای طرح و بحث مسائل صنفی، اجرایی، کارشناسی و مدیریتی نبوده و شرکت های ایرانی نیز در لیست سخنرانان قرار ندارند. واضح است که چنین اموری نیازمند نشست دیگری با فرصت بیشتری خواهد بود. این نشست که تحت عنوان IranCageCulture 2018 معرفی خواهد شد، محملی برای جذب و جلب همکاری شرکت های خارجی ذیربط بوده و همه صنوف آبزیان ایران حامی و پشتیبان آن خواهند بود. دعوت شوندگان خارجی شامل سرمایه گذاران، سازندگان قفس و تجهیزات وابسته، تولید کنندگان بچه ماهی، صادرات و واردات کنندگان، کارشناسان، تولیدکنندگان غذا، امور بهداشتی و افزودنی ها می ­باشند. به هر یک از شرکت های خارجی فرصتی 15 دقیقه ای تخصیص خواهد یافت تا با معرفی شرکت خود و خدماتی که ارائه می دهند، زمینه برقراری ارتباطات را شرکت های داخلی را فراهم آورد. سخنرانان الزاماً از مدیران یا اعضای شرکت های مدعو خواهند بود نه نمایندگان داخلی. برقراری جلسات جداگانه بین مدعوین و شرکت های ایرانی، سفرهای استانی و همکاری های بعدی، در اختیار طرفین است.
در طول همایش، سالن دیگری برای مذاکرات خصوصی شرکت ها اختصاص داده شده است که به مذاکرات B2B معروف است. در این ملاقات ها، شرکت های ایرانی می توانند با طرف های خارجی مورد نظر مذاکرات خود را انجام دهند.
هسته مرکزی اجرایی:
یک هسته مرکزی اجرایی تشکیل شده تا امور اجرایی همایش را مدیریت نماید.
اتاق فکر:
-         برای استفاده از نظرات ارزشمند دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی، یک اتاق فکر با 38 نفر عضو تشکیل گردیده تا در کلیه امور همایش همفکری نموده و در اجرا مشارکت نمایند. این اعضا از شیلات، بخش خصوصی، تحقیقات، سازمان ها و نهادهای مرتبط می باشند.
اهداف نشست:
-         جذب شرکت های خارجی در زمینه های مختلف آبزی پروری در مزارع دریایی ایران اعم از سرمایه گذاری، مشارکت، تامین تجهیزات، خدمات کارشناسی، بازار یابی، تامین نهاده ها شامل بچه ماهی، غذا، تجهیزات.
-         برقراری ارتباط مستقیم شرکت های فوق با تولید کنندگان ماهی در مزارع دریایی ایران
منابع مالی:
-         هزینه سفر و اقامت شرکت های خارجی توسط خود ایشان تامین خواهد شد.
-         هزینه برگزاری نشست با همکاری شیلات و فعالین صنعت خواهد بود.
-         برنامه ای برای اخذ وجه از مدعوین داخلی یا خارجی دیده نشده است.
سخرانان:
-         افتتاحیه توسط دکتر صالحی
-         معرفی صنعت پرورش ماهی در قفس در ایران توسط دکتر حقیقی و دکتر عبدالحی
-         معرفی همایش و اهداف توسط اسماعیلی
-         معرفی صنعت آبزیان ایران توسط دکتر خدایی
-         سخنرانی فعالین صنعت قفس از خارج از کشور شامل شرکت های فعال ( متعاقباً معرفی خواهند شد)
زمان:
-         13 تیر معادل 4 جولای از 8:30 الی 18
مکان:
-         سالن همایش های اتاق بازرگانی تهران
مدعوین:
-          فعالین صنعت آبزی پروری در قفس ایران و مسئولیت مرتبط، با دعوت نامه کتبی
زبان:
-         سخنرانی ها به زبان انگلیسی خواهد بود و کلیه سخنان توسط مترجم به فارسی ارائه خواهد شد.

آدرس اینترنتی: http:www.irancageculture.blog.ir

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)