امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/01

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:31 AM 1399/06/26 تعداد بازدید: 69

مدير كل شيلات هرمزگان به همراه معاون صيد و بنادر ماهيگيري شيلات هرمزگان و  معاون آبزي پروري شيلات هرمزگان از ظرفيت هاي بندر صيادي كوهستك بازديد كردند.


به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، مدير كل شيلات هرمزگان، در حاشيه اين بازديد، با اشاره به اينكه بندر صيادي كوهستك به بيش از ۱۵۰ فروند شناور صيادي و همچين حدود ۸۰۰ نفر صياد خدمات مي دهد گفت: با توجه به موقعيت بندر صيادي كوهستك و همچنين ظرفيت هاي آن اين بندر صيادي مي تواند به عنوان پشتيبان سايت هاي پرورش ماهي در دريا به خوبي عمل كند.

دكتر عبدالرسول دريايي با بيان اينكه ارتقا و توسعه فعاليت ها در بندر صيادي كوهستك مي تواند موجب رونق اقتصادي و خدمات رساني بيشتر به شهروندان شود گفت: خوشبختانه اقدامات خوبي در كنار فعاليت هاي صيدوصيادي و آبزي پروري در زمينه گردشگري و خدمات رساني در اين بندر صيادي در دستور كار است.

وي آلودگي هاي ناشي از مبارزه با قاچاق سوخت توسط درياباني، ارتقاي فضاي سبز، درخواست از ديگر دستگاه ها و نيروهاي نظامي مستقر در بندر در راستاي حفظ و نگهداري اين سرمايه ملي، رفع مشكلات فني و تاسيساتي بندر صيادي كوهستك و ... را از اهم مسائل پيش روي اين بندر صيادي خواند.

گفتني است در اين بازديد مدير كل شيلات هرمزگان با نيروهاي پايگاه حفاظت منابع آبزيان بندر كوهستك، كاركنان بندرصيادي كوهستك و جمعي از بهره برداران اين بندرصيادي  ديدار و به بررسي مسائل، مشكلات و پيشنهادات آنها پرداخت.

در ادامه اين بازديد اسكله صيادي زيارت شهرستان سيريك نيز مورد بازديد قرار گرفت.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)