امروز : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:30 AM 1399/06/29 تعداد بازدید: 51
مشاور معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه در حاشيه بازديد از ابرپروژه توليد ميگو در بندر چارك ابراز اميدواري كرد با اشتغال حدود دو هزار نفر در اين طرح، شاهد كاهش جرايم و آسيب ها در منطقه باشيم.


به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، افتخاري، با ارزشمند توصيف كردن سرمايه گذاري در چنين طرح هايي و حمايت از آن، بر كار اصولي و پيشگيري علمي تاكيد و اظهار كرد: اگر صبر كنيم تا جامعه به سمت بيكاري برود و بعد از اين كه فرد آسيب ديد و دچار مشكلات متعددي شد، مچش را بگيريم و بگوييم چرا دزدي كردي، چرا مرتكب خلاف شدي؛ كاهش جرايم و آسيب نخواهيم داشت، اين چراها به خود ما باز مي گردد و در اصل بايد بگوييم چرا حمايت نكرديم؟ چرا فعاليت بنگاه هاي اقتصادي را ترويج نكرديم كه امروز شاهد اين صحنه ها نباشيم.
افتخاري تصريح كرد: براي اين كه اين امر رخ ندهد، قوه قضاييه در چند سال اخير حمايت از بنگاه هاي  اقتصادي كه فعاليت سالم و شفافي دارند را در دستور كار قرار داده و از زمان رياست حضرت آيت اله رييسي در قوه قضاييه، با تاكيد ايشان از تعطيلي بنگاه ها و بستن حساب ها و اقداماتي از اين قبيل به طور جدي جلوگيري و اين نگاه باعث افزايش سرعت و ميزان حمايت ها شده است.
  مشاور معاون اجتماعي و پيشيگري از وقوع جرم قوه قضاييه همچنين بيان كرد: اميدواريم اين پروژه با حمايت هاي استاندار و رييس كل دادگستري استان، زودتر به مرحله توليد برسد و شاهد ثمربخش بودن پروژه هايي مشابه آن در استان باشيم.
حمايت از سرمايه گذاري هاي مشروع، از برنامه هاي اساسي دستگاه قضايي است.
علي صالحي رييس كل دادگستري استان هرمزگان نيز گفت: حمايت از سرمايه گذاري هاي مشروع، از برنامه هاي اساسي دستگاه قضايي است.
رييس كل دادگستري استان هرمزگان نيز در اين بازديد اظهاركرد: ستاد اقتصاد مقاومتي در دادگستري كل استان هرمزگان با دقت فعاليت بنگاه ها و فعالان اقتصادي را رصد مي كند و بازديد ميداني از اين پروژه ها نيز به طور جدي در دستور كار قرار دارد.
صالحي با تشكر از معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه و برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه براي كمك و حمايت از  اين ابرپروژه در محل حاضر شدند افزود: اين پيگيري ها و حمايت ها با تاسي از منويات مقام معظم رهبري و رياست معزز قوه قضاييه است و ما به طور جدي كار را تا مرحله نهايي دنبال مي كنيم.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)