امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:11 AM 1399/08/28 تعداد بازدید: 103

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان شيلات ايران،  به همراه مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهادكشاورزي  آذربايجان شرقي و مدير شيلات استان  آذربايجان شرقي و هيات همراه با امام جمعه شهرستان جلفا ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، در اين ديدار مدير شيلات ضمن ارائه گزارشي از وضعيت توليد ماهي در شهرستان جلفا اعلام كرد، شهرستان جلفا به جهت هم جواري با رودخانه ارس يكي از شهرستان هاي مستعد پرورش ماهي در استان محسوب مي شود و پرورش ماهي خاوياري هم در استان از اين شهرستان شروع شده است. 
وي ادامه داد: از سال ۹۳ تا كنون پرورش ماهي خاوياري در استان آغاز شده و هم اكنون در پنج مزرعه پرورشي به صورت پايلوت در شهرستان هاي مرند، سراب و جلفا اين ماهي پر ارزش و اقتصادي نگهداري مي شود. در پايان اين ديدار امام جمعه جلفا رهنمودهاي لازم را ارائه و خواستار رسيدگي به مسائل و موانع آبزي پروري شدند.
در اين سفر حجت الاسلام والمسلمين پرويزپور به اتفاق هيات همراه ضمن بازديد از پروژه هاي پرورش ماهيان سردآبي و خاوياري در شهرستان جلفا و ارزيابي طرح هاي شيلاتي در گفتگو با توليد كنندگان در جريان مشكلات و موانع توسعه و توليد آبزيان قرار گرفت.


فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)