امروز : جمعه 31 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:44 AM 1399/12/27 تعداد بازدید: 159

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران در پيامي فرا رسيدن سال نو را به  كليه همكاران و تمامي فعالان عرصه شيلات و آبزيان دركشور تبريك و تهنيت گفت.



به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، دكترخون ميرزايي طي پيامي فرارسيدن سال نو ونوروز 1400 را به همكاران و فعالان عرصه شيلات تبريك گفت. متن پيام به شرح زير است:

به نام خداوند بهارآفرين
  يا مقلب القلوب  و الابصار ......

همكاران و فعالان زنجيره شيلات و آبزيان؛ 
سلام عليكم؛
هستي زمزمه اي دارد و نيايشي و همه سپاس مي گويند او را كه دوباره زنده مي كند و مي آفريند؛  اين پيام نوروز است كه همراه با طبيعت دوباره زنده شويم و آفريدگار را به شكرانۀ اين عطيه الهي ستايش كنيم.   
سالي كه گذشت با فراز و نشيب هاي بسيار همراه بود. خداوند منان را سپاسگزاريم كه به همه ما توفيق عطا نمود تا در كنار يكديگر با خلاقيت، سخت كوشي، همدلي، يكپارچگي، هم افزايي و صميميت، گام هاي مثبتي در خدمت رساني به ملت عزيزمان برداريم.
در آستانه فرارسيدن سال نو و روزهاي نويدبخش بهار، صميمانه ترين تبريك ها را تقديم شما مي كنم و با آرزوي سالي سرشار از صفا و صحت و روزهاي شادماني و بشارت در پرتو عنايات و بركات الهي، به آيين سپاس، بر خود لازم مي دانم از تمامي مديران، كارشناسان، كاركنان و زحمتكشاني كه با پشتكار فراوان و تلاش صادقانۀ خود موجبات حركت رو به رشد و توسعه همه جانبه سازمان را فراهم نموده اند تقدير و تشكر نمايم.
توفيق روزافزون، رشد وبالندگي، سعادت و بهروزي شما عزيزان و خانواده محترمتان را در سال نو از خداوند متعال خواستارم.


  نبي اله خون ميرزايي 
معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)