9:10 AM 1398/02/04
|
|
تعداد بازدید: 5203
|
|
-      اين سازمان كليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها ، آيين نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرايي و ... را از طريق پورتال الكترونيك خود
          در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي ، نسبت به انتقال آنها به دستگاه هاي بالا دستي اقدام مي نمايد .
-      كليه شهروندان ميتوانند درخواستها، شكايات و پيشنهادات خود را از طريق سامانه “پاسخگويي به شكايات سازمان شيلات ايران” و بخش نظرات  كه
          تحت همين عنوان در پورتال سازمان قرار دادهشده است، ارسال و كد رهگيري دريافت نمايند. درخواستهاي واصله بهصورت مكانيزه به واحدهاي تخصصي
          ذيربط ارسال و پاسخ در در اسرع وقت اعلام ميگردد.
-      شهروندان ميتوانند از طريق بخش “ارتباط مستقيم با رييس سازمان شيلات ايران” كه تحت همين عنوان در پورتال سازمان قرار دارد ، درخواستهاي خود را مطرح نمايند.
-      شهروندان مي توانند از طريق منو “ارتباط با ما” / “اطلاعات تماس سازمان”، شماره تلفن، پست الكترونيكي  و از اين طريق با سازمان ارتباط برقرار نمايند.