امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/05

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:14 PM 1399/08/27 تعداد بازدید: 160
نظام پيشنهادها يكي از مهم ترين راهكارهاي تحقق مديريت مشاركتي مي باشد كه با دريافت نظرات، ايده ها وانديشه هاي كاركنان درون سازمان و جامعه بهره بردار در برون سازمان سعي دارد با صرف كمترين زمان و هزينه، بستر دستيابي به تحولي پويا را در سازمان فراهم نمايد.


به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، مهندس ولي اله محمدزاده دبيركل نظام پيشنهادهاي سازمان شيلات ايران و سرپرست اداره كل دفتر فناوري اطلاعات و تحول اداري در اين رابطه اظهار داشت: با بهره گيري از تجربيات دو دهه اجراي نظام پيشنهادها، در سال جاري با ابلاغ قانوني دستورالعمل اجرايي نظام پيشنهادها از سوي وزارت جهادكشاورزي، دبيرخانه نظام پيشنهادها در سازمان شيلات ايران شروع به فعاليت كرده است.
وي افزود: شوراهاي مركزي و تخصصي معاونت هاي سازمان با انتخاب اعضاء و دبيران مربوطه تشكيل شده است. 
محمدزاده، مهم ترين اهداف احياي مجدد نظام پيشنهادها در سازمان شيلات ايران را بهره گيري از ايده هاي خلاقانه و نوآورانه كاركنان و بهره برداران، مشاركت نيروي انساني در فرآيند تصميم سازي، بهره گيري از خرد جمعي، تقويت هويت سازماني و حس مالكيت نيروي انساني و برقراري ارتباط مناسب تر با جامعه بهره برداري برشمرد.
دبيركل نظام پيشنهادهاي سازمان شيلات خاطرنشان كرد: نظام پيشنهادها به دنبال هدفمند كردن پيشنهادها در سازمان و پرهيز از پرداختن به پيشنهادهاي غير تخصصي و بي اثر مي باشد و در همين راستا براي پيشنهادهاي اثربخش، مشوق هاي قانوني در نظر گرفته شده است.
محمدزاده در پايان افزود: از همه همكاران و بهره بردارن شيلاتي درخواست مي كنيم با ارائه پيشنهادهاي هدفمند و اثرگذار، سازمان را در دستيابي به اهداف پيش بيني شده ياري نمايند.
دستورالعمل نظام پيشنهادها، تدوين شده توسط دبيرخانه مركزي نظام پيشنهادها در وزارت جهادكشاورزي، در قالب فايل پيوست قابل مشاهده مي باشد.
همچنين علاقمندان در صورت نياز به كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با تلفن 66942577- 021 دفتر نظام پيشنهادهاي سازمان شيلات ايران تماس حاصل نمايند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)