امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/12

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:25 AM 1403/01/29 تعداد بازدید: 55

به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، مديركل شيلات استان اردبيل همراه معاون توليد و بهره برداري و رئيس شيلات شهرستان نمين از واحد توليدي شركت صنايع غذايي و بسته بندي سروتن، توليد كننده فرآورده كنسرو ماهي تن و كنسروهاي گوشتي بازديد كردند.


به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، محمد اله بخش در حاشيه بازديد از اين مجموعه اظهاركرد: اين كارخانه با ظرفيت اشتغال ۱۵۰ نفر و توليد روزانه ۱۲ تن انواع كنسرو ماهي از ظرفيت مهم توليد كنسرو تن ماهي در شمال غرب كشور بشمار مي رود.
وي افزود: اين كارخانه با سرمايه گذاري انجام يافته و طرح توسعه در كوتاه مدت، ظرفيت توليد بيش از ۱۲ كنسروتن ماهي در روز را داشته و با توليد ۵ نوع محصول از انواع ماهيان شامل : ماكرل- گيدر و هوور وزرده، بصورت بهداشتي وبا تجهيزات ودستگاههاي پيشرفته آزمايشگاهي با تكنولوژي بسيار بالا در سطح كشور در حال توليد و ارسال به سراسر نقاط كشور مي باشد. 
  اله بخش در اين بازديد نيز ضمن تقدير و تشكر از مديريت و كاركنان واحد توليدي سروتن بابت توجه به مقوله استاندارد و كيفيت، بر حمايت از كالاي استاندارد ايراني تاكيد نمود و افزود: واحد هاي توليدي در خصوص ارتقاء كيفيت با رقابت با ساير كارخانجات مي توانند زمينه حضور موفق در بازارهاي داخلي و جهاني را كه نتيجه كيفيت برتر مي باشد كسب نمايند. 
وي با اشاره به اينكه توجه به تنوع محصولات شيلاتي يكي از مهمترين بخش‌هاي جذاب براي صاحبان سرمايه مي باشد‌و نيز مي‌تواند حضور در صنايع تبديلي مربوط به اين توليدات به‌ ويژه در صنعت كنسروسازي باشد، خاطرنشان كرد: مهمترين نكته ‏در اين سرمايه‌گذاري چرخه تامين مواد اوليه و دستيابي به بازارهاي هدف قابل اعتماد و تضمين فروش محصولات ‏توليدي است. 
مديركل شيلات استان اردبيل ضمن بازديد از خط توليد و آزمايشگاه هاي كارخانه، در ديدار با مديران كارخانه در جريان روند پيشرفت طرح هاي توسعه اين مجموعه قرار گرفت.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)