امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/12

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:09 PM 1403/01/29 تعداد بازدید: 111

در سال جهش توليد با مشاركت مردم 34 محور تخصصي در راستاي دستيابي به اهداف سازماني مدنظر است.


به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، سرپرست معاونت برنامه ريزي و مديريت منابع سازمان در همايش مديران سازمان شيلات ايران كه امروز 29 فروردين 1403 در محل سالن جلسات اين سازمان برپاست گفت: در سالي كه با نام جهش توليد با مشاركت مردم نامگذاري شده است 34 محور قابليت پيگيري دارد كه تلاش مي كنيم با فراهم سازي زمينه هاي آن به سمت تحقق آنها قدم برداريم.
سيدمصطفي بهشتيان افزود: توسعه دريامحور و تحقق رشد 8 درصدي توليد آبزيان از برنامه هايي است كه براي پياده سازي آن نياز به مشاركت مردم و سرمايه در گردش است.
وي از افزايش بهره برداري در حوزه شيلات خبر داد وگفت: با ورود دانش به اين حوزه و استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي شاهد افزايش توليد و صادرات خواهيم بود.
بهشتيان ادامه داد: برگزاري همايشي در معاونت آبزي پروري براي اعلام برنامه هاي توليد، صادرات خوراك آبزيان و مكمل هاي غذايي پيشنهاد مي شود و اميدواريم با شناسنامه داركردن محصولات شيلاتي كه با همكاري بخش هاي ذيربط در حال انجام است بتوانيم به موفقيت هاي بسيار خوبي دست يابيم.
وي احداث بازارچه هاي تخصصي آبزيان و اقدامات انجام شده براي رضايت مندي نيروهاي انساني در ادارات كل را مورد تاكيد قرار داد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)