امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/12

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:26 PM 1403/01/30 تعداد بازدید: 69

اقدامات انجام شده حوزه رياست،روابط عمومي و بين الملل در سالي كه گذشت و برنامه ها و پيشنهادات اين حوزه در سال 1403 تشريح شد.   

به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران مدير كل دفتر حوزه رياست ،روابط عمومي و امور بين الملل سازمان در دومين روز از گردهمايي مديران ستادي و سازماني سازمان در روز 30 فروردين ماه 1403 به بيان اقدامات انجام شده اين حوزه در طي سالي كه گذشت و بيان پيشنهاداتي براي اجراي برنامه هاي سال جاري پرداخت و گفت:برنامه ريزي براي برگزاري نشست هاي هفتگي شوراي معاونان و مديران،نشست با نمايندگان مجلس، برگزاري بيش از 10 نشست با سفيران كشورهاي مختلف از جمله قرقيزستان و سفيران ايران در تايلند و فنلاند، برنامه ريزي براي برگزاري بيش از 140 جلسه به ميزباني سازمان شيلات ايران و هماهنگي براي حضور در 97 جلسه برون سازماني قابل ذكر است.   
مهدي علاميرافزود:با توجه به آنكه برنامه هاي مرتبط با توسعه دريا محور به اين سازمان سپرده شده است، بيش از 10 جلسه در اين خصوص برگزار شد كه وزير جهاد كشاورزي در چهار جلسه آن حضور داشت.
وي با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه امور بين الملل  ادامه داد:برنامه ريزي و پوشش اخبار و اطلاع رساني  مربوط به حضور رياست سازمان در اجلاس يازدهم كميسيون مشترك شيلاتي ايران و روسيه،حضور رياست سازمان در اجلاس كميسيون مشترك ايران و سنگال،پي گيري موضوع صادرات آبزيان به كشورهاي روسيه،چين،ژاپن و كشورهاي حاشيه خليج فارس،پي گيري تشكيل كميته كاري شيلات ايران و چين، پذيرش هيات هاي خارجي در ايران و...برخي از اقدامات انجام شده در اين حوزه است. 
علاميردرباره برنامه ها و پيشنهادات اين حوزه در سال 1403 تصريح كرد:هماهنگي براي برگزاري اجلاس هاي ساليانه منطقه اي و بين المللي و حضور هيات هاي شيلاتي در كشوهايي چون هندوستان و چين،پي گيري براي تسهيل صادرات آبزيان به ساير كشورها نيز برخي از اقدامات پيش بيني شده است.

درج 1121 عنوان خبر در پورتال سازمان شيلات ايران

مدير كل دفتر حوزه رياست ،روابط عمومي و امور بين الملل سازمان درباره اقدامات و عملكرد حوزه روابط عمومي در سالي كه گذشت گفت: در راستاي اطلاع رساني، تبيين دستاوردها و اقناع افكار عمومي، تعداد 1121 عنوان خبر در پورتال سازمان منتشر شده است و همچنين اطلاعيه ها، گزارش هاي خبري و توليد  10شماره خبرنامه طي سال گذشته از ديگر اقدامات اين بخش است. 
علامير درباره توليد محتواي تصويري و توليد محتواي چند رسانه اي افزود:تهيه 2400فريم عكس،98 بنر،15 استند،22 مورد اينفوگرافي،51 مورد پوستر ترويجي و مناسبتي،3 مورد موشن گرافي و پخش آنها در شبكه هاي مختلف تلويزيوني با استفاده از ظرفيت بند چ ماده ۳۷ قانون احكام دائمي برنامه توسعه كشور اشاره كرد و توليد پادكست هاي  خبري، مصاحبه راديويي و تلويزيوني و توليد كليپ و گزارش هاي تصويري را  از ساير اقدامات به انجام رسيده در اين بخش عنوان كرد. 
وي برنامه ريزي و مديريت براي برگزاري هفتمين نمايشگاه بين المللي شيلات، آبزيان،ماهيگيري و صنايع وابسته، حضور در نمايشگاه توانمندي هاي توليدات داخل در محل حسينيه امام خميني، همكاري در برگزاري همايش صيد تون ماهيان با تاكيد بر ارزش افزوده، نظارت بر جشنواره ها و نمايشگاه هاي استاني و ...را از ديگر اقدامات حوزه روابط عمومي عنوان كرد.
وي در پايان گفت:در بخش ارتباط با رسانه ها در مجموع ۲۰۸ مورد در قالب مصاحبه هاي راديويي و تلويزيوني ، مصاحبه هاي اختصاصي خبرنگاران با مسئولان و كارشناسان و اخبار حاصل از نشست هاي خبري صورت گرفته است.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)