امروز : پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/19

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:02 PM 1403/02/08 تعداد بازدید: 45

  مديركل شيلات استان اردبيل و گروه حسابرسي ديوان محاسبات به اتفاق مدير كل و كارشناسان شيلات استان از پروژه هاي پرورش ماهيان سردآبي در شهرستان مشگين شهر بازديد كردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران در اين بازديد دكتر محمد اله‌بخش مدير كل شيلات استان اردبيل گزارشي از وضعيت مزارع پرورش ماهي استان به خصوص از پروژه هاي فعال شهرستان مشگين شهر را ارائه و توضيحاتي در خصوص مسائل ومشكلات پرورش دهندگان، مجريان طرح‌ها وبرنامه‌هاي در دست اقدام بيان كرد.

محمد اله بخش با قدرداني از توجه مديركل ديوان محاسبات در جهت بررسي مشكلات حوزه آبزي پروري، افزود : استان اردبيل ظرفيت بي‌نظيري براي اجراي طرح هاي آبزي پروري داشته و مي‌توان با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و نيز رفع موانع سرمايه گذاري در استان، به ظرفيت مطلوبي در امر توليد استان دست يافت.
مديركل شيلات يكي از اهداف مهم اين اداره كل را توسعه همه‌ جانبه فعاليت هاي شيلاتي و استفاده از همه ظرفيت ها در كنار حفظ منابع عنوان كرد و گفت: بدون شك رهنمودها و راهنمايي هاي دستگاه هاي نظارتي همچون ديوان محاسبات ميتواند چراغ راه باشد.

اله بخش با بيان اينكه ظرفيت هاي آبي و رودخانه اي استان، بستري براي ايجاد طرح هاي اصولي پرورش آبزيان است، اظهار كرد: با استفاده از خروجي طرح هاي مطالعاتي و كارشناسي شده،ظرفيت توليد استان را به نحو مطلوبي ارتقا خواهيم داد.

شكري مدير كل ديوان محاسبات استان، ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي اداره كل شيلات استان اردبيل در راستاي حمايت از توليدكنندگان اين صنعت با تاكيد بر حمايت از سرمايه گذاري و حضور مردم در امر توليد در استان، گفت: لازم است با برنامه ريزي دقيق از مشاركت سرمايه گذاران براي ايجاد طرح هاي توليد محور و اشتغال زا حمايت شود.
در اين بازديد از كارخانه در حال احداث قطعه بندي و فرآوري آبزيان شهرك صنعتي رضي، مركز تكثير ماهيان سردآبي جهان ستود و چندين مزرعه پرورش ماهي واقع در روستاي كنگرلو و آق درق بازديد به عمل آمده و به چندين توليد كننده موفق،خدمات ترويجي و حمايتي رايگان جهت توسعه مكانيزاسيون مزارع اهدا شد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)