امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:19 AM 1403/04/09 تعداد بازدید: 183
معاون وزير جهاد كشاورزي و رئيس سازمان شيلات ايران از اجراي ۱۴ پروژه شيلاتي در سواحل مكران خبر داد و گفت: از اين تعداد ۷ پروژه به ساخت بنادر صيادي اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، سيد حسين حسيني در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به ايجاد دبير خانه توسعه سواحل مكران جهت مديريت واحد و برنامه جامع از سوي وزارت جهاد كشاورزي، اذعان داشت: اين پروژه‌ها در زميني به مساحت ۶۵ هزار هكتار اجرايي مي‌شوند.

معاون وزير جهاد كشاورزي و رئيس سازمان شيلات ايران در ادامه از اجراي ۱۴ پروژه شيلاتي در سواحل مكران خبر داد و گفت: از اين تعداد ۷ پروژه به ساخت بنادر صيادي اختصاص دارد.

به گفته وي، توسعه توليد آبزيان با مردمي سازي و توسعه از سواحل مكران آغاز شده كه اميدوايم با استفاده از علم شركت‌هاي دانش بنيان بتوانيم به توليد حداكثري برسيم.  

حسيني در ادامه گفته‌هاي خود يادآور شد: سهم شيلات يك درصد از توليد ۱۲۵ ميليون تني محصولات كشاورزي است، اما از لحاظ ارزشي ۱۰ درصد كل صادرات را شامل مي‌شود.

معاون وزير جهاد كشاورزي و رئيس سازمان شيلات ايران، اذعان داشت: در راستاي تامين امنيت غذايي، نقش آفريني شيلات براي توليد ۲.۶ ميليون تن، طي ۱۰ سال آينده ديده شده است.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)