امروز : سه شنبه 1 آبان 1403 بروزرسانی:1403/07/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

7:54 AM 1403/04/17 تعداد بازدید: 132
معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران در پيامي پيروزي مسعود پزشكيان رئيس‌جمهور منتخب مردم ايران را در چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را تبريك گفت.



به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران  در پيام سيدحسين حسيني آمده است: انتخاب جنابعالي از سوي ملت بزرگ و سربلند ايران به عنوان رئيس جمهور در چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را صميمانه تبريك مي‌گويم.
وي افزود: به فضل الهي و هدايت‌هاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، مردم متدين، سرافراز، ميهن‌دوست و وظيفه شناس ايران اسلامي با مشاركت و حضور هوشمندانه در پاي صندوق‌هاي رأي دوره اول و دوم صحنه انتخابات و با شور و شعور سياسي خود برگ زرين ديگري را بر صفحات پرافتخار مردم سالاري ديني در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران افزودند.
حسيني افزود: اكنون وظيفه همه كارگزاران نظام اسلامي بخصوص شخص حضرتعالي است كه با استعانت از درگاه حضرت احديت، استمداد از ائمه اطهار (ع) و ارواح طيبه شهداء، با همدلي و هم‌افزايي و استفاده از همه استعدادها و ظرفيت‌ها، با كار جهادي و شبانه روزي در راستاي حل مسائل، مشكلات و تحقق انتظارات بحق مردم و آرمان‌هاي متعالي و عدالت خواهانه انقلاب اسلامي تلاش نمائيم.
  رئيس سازمان شيلات ايران اظهار داشت: توفيقات جنابعالي كه از يادگاران عرصه جهاد و شهادت و داراي سوابق ارزنده در مناصب متعدد مديريتي، اجرايي و تقنيني هستيد را در دولت چهاردهم در مسير اعتلاي هر چه بيشتر نظام و پيشرفت كشور و آرامش و رفاه مردم از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
حسيني گفت: در پايان ياد و خاطره رؤساي جمهور شهيد، شهيد بزرگوار رجايي و شهيد خدمت آيت‌الله رئيسي و همه شهداء اسلام و انقلاب را گرامي مي‌دارم و علو درجات و رحمت واسعه براي آنان از حضرت باري‌تعالي خواستارم.

          سيدحسين حسيني 
معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)